WELCOME

Senin, 16 April 2012

Profil Natsuko "Blush"


Natsuko Danjo

From Japan
Born July 18th, Cancer
Speaks Japanese & English


Natsuko started dancing at the age of 3 in her mother’s own dance studio in her native Oita City. She has performed in two dance showcases each year since she was 6 years old and was involved in numerous dance competitions such as Head Hunter and Gangsta Boogie, placing first numerous times with her dance crew, SpongePants. Her moves along with her distinctive soulful voice make her a force to be reckoned with onstage.

“Nacho” as she is known to her friends, is inspired by Christina Aguilera because of her powerful voice and raw emotion in her music. She is also an avid fan of hip hop superstar Lil Wayne and his unique style and beats


------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Natsuko mulai menari pada usia 3 tahun  di studio tari milik ibunya sendiri di Kota Oita, kota aslinya. .Dia telah menampilkan dua tari  setiap tahun sejak berusia 6 tahun dan terlibat dalam kompetisi tari seperti Head Hunter dan  Gangsta Boogie, yang ditempatkan pertama oleh  dengan kru tarinya SpongePants beberapa kali, .Dia mulai bergerak bersama dengan suara khas soulful nya yang membuat dia mempunyai  kekuatan yang harus diperhitungkan di panggung.


"Nacho" saat ia dikenal teman-temannya, terinspirasi oleh Christina Aguilera karena suara yang kuat dan emosi baku di musiknya. Dia juga merupakan penggemar berat dari superstar hip hop Lil Wayne dan gaya yang unik dan ketukan..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar