WELCOME

Senin, 16 April 2012

Profil Alisha "Blush"


Alisha Budhrani

From India
Born February 10th, Aquarius
Speaks Hindi, Cantonese, Spanish & English

Alisha began her musical endeavours at the age of 10 after being moved by Mandy Moore’s song, “Only Hope” in the movie A Walk to Remember. She is inspired by strong female artists and actors such as Beyonce Knowles, Priyanka Chopra and many others because of the passion and dedication they exhibit in their work.

Alisha also has an extensive background in dance and choreography. She has been dancing since she could walk and studied a variety of styles including Hip Hop, Bollywood, Salsa, Bellydance, Hawaiian and Indian Contemporary amongst others. Her experience has given her the opportunity to perform in front of audiences of 10,000 people as a back-up dancer for artists such as Eason Chan and Coco Lee.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Alisha mulai karir musiknya pada usia 10 setelah digerakkan hatinya  oleh lagu MandyMoore, " Only Hope " dalam film A Walk to Remember. Dia terinspirasi oleh aktris perempuan yang hebat dan aktor seperti Beyonce Knowles, Priyanka Chopra dan banyak lagi, karena semangat dan dedikasi yang mereka tunjukkan dalam pekerjaan mereka.

Alisha juga memiliki latar belakang yang luas dalam tari dan koreografi. Dia telah menari sejak dia mulai bisa berjalan dan mempelajari berbagai gaya termasuk Hip Hop,Bollywood, Salsa, Bellydance, Hawaii dan India Kontemporer dan lain lain.Pengalamannya telah memberinya kesempatan untuk tampil di depan penonton sejumlah 10.000 orang sebagai penari cadangan untuk artis seperti Eason Chan dan CocoLee.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar