WELCOME

Senin, 16 April 2012

Profil Angeli "Blush"


Angeli Flores

Philippines
Born December 3rd, Sagittarius
Speaks Tagalog & English

Angeli started singing at the age of 8 with her older sister and got her first taste of the spotlight in the Second Grade, where she won a singing competition, beating the 3 year reigning champion. Angeli went on to perform in contests such as Star for a Night where she was a finalist and even became a fan favorite in the TV show Pinoy Idol, as a Top 12 finalist.

Angeli is one of five children in her very musical family. She is inspired by her childhood idol, singer Regine Velasquez, also from the Philippines, as well as Alicia Keys because of their voices, music and humble nature. Keys has also inspired Angeli to want to learn to play the piano.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Angeli mulai bernyanyi pada usia 8 dengan kakaknya dan dapat merasa pertama kali menjadi sorotan di Kelas Kedua, di mana dia memenangkan sebuah kompetisi menyanyi, mengalahkan sang juara bertahan yang telah bergelar selama 3 tahun. Angeli melanjutkan untuk tampil di kontes seperti Star For Night di mana ia menjadi finalis dan bahkan menjadi favorit para penggemar dalam acara TV Pinoy Idol, sebagai finalis Top 12.

Angeli adalah salah satu dari lima anak dalam keluarganya sangat yang menyukai musikal. Dia terinspirasi oleh idola masa kecilnya, penyanyi Regine Velasquez, juga dari Filipina, serta Alicia Keys karena suara mereka, musik dan sifat rendah hati. Keys juga terinspirasi oleh Angeli dan ingin belajar bermain piano dengannya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar